Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Solnedgång...

Hela långa vintern har jag längtat efter varma sommarkvällar och fota i motljus i solnedgång! Det är faktiskt absolut mitt favoritljus. För jag har kommit på mig själv att leta ljus... Ni som fotar vet kanske vad menar? Men det tar lång tid att lära sig att SE. Se var ljuset är bäst, och när man väl har börjat se så ändras hela ens syn på världen. Det kanske låter högtravande och lite löjligt men man blir faktiskt som nyfrälst :-) He he! Jag är fortfarande i en lärofas men lär mig mer för varje ny fotografering.

Vill du/ni också fotas i motljus i solnedgång? Kanske något för er förälskade, kanske lite fina förlovningsbilder eller varför inte bröllopsbilder?! För sådana här bilder blir så romantiska tycker jag :-) Hör då av er till mig snarast, för efter sommaren så höjer jag mina priser, så passa på nu! Om ni nämner ”solnedgång” när ni bokar så får ni alla bilder ni väljer också i lågupplösta digitala bilder som passar för webben, så som facebook osv.

Här hittar ni mina kontaktuppgifter.




3 kommentarer:

Karin A sa...

Ja det är underbart med det varma skymningsljuset. "The golden hour" gör skäl för sitt namn. Jag hade en familjefotografering mitt på dan idag och det solljuset var inte alls lika mjukt och fint.

Kul med bröllopsassisterandet nedan. Blir så klart nyfiken på vem det var du assisterade. Bilden är underbar och jag hoppas på att få ser fler.

Ha en fin vecka!
Kram Karin

Barbara Palmisano sa...

great sunlight!

Emma Roos sa...

Så vackert, ljuset är helt fantastiskt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...