Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Bästisar

Jag hade en bästis när jag var liten som hette Marina. Fy attan vad jag har haft kul med henne! En gång skrattade vi så mycket så vi hade träningsvärk i magmusklerna i flera dagar efteråt. Vi var så otroligt fnittriga och min mamma höll på att bli galen på oss för att vi alltid låg över matbordet och vred oss av garv med mjölken rinnande ur näsan!
Sen i tonåren så flyttade hon till Göteborg... Åh vad jag saknar dig Marina!!! Saknar ditt skratt och din egen alldeles speciella humor som ingen annan har! Ska ta mig i kragen och ringa dig någon dag! Kram!

De här två tjejerna fick presentkort av sina mammor på fotografering hos mig för ett tag sedan. Kanske inte så fnittriga som jag och min bästis var när vi var i samma ålder, men otroligt gulliga mot varandra! Jättehärliga tjejer!







2 kommentarer:

Linda sa...

#3 var ju jättemysig. Ett härligt ögonblick du fångat!

Carmen sa...

Beautiful girl and photos! Love your blog! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...