Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Ibland så bara måste man...

köpa något man sett. Exakt så var det med den här sötkitschiga fåtöljen! Jag var bara tvungen att ha den! Så jag köpte den till mitt företag som snart fyller 2 år. Den passar väl utmärkt till en tvååring? Men MayaLee Photography får faktiskt dela med sig av den här rosa karamellen till andra småttingar också. Den ska nämligen bl.a. användas som rekvisita till barn- och nyföddfotograferingar. Ja, vuxna kan väl också få låna den, men bara dom som älskar rosa!

Jag tog ut fåtöljen, som jag nu har döpt till Rosa på en liten provfotografering. Och jag tyckte hon gjorde riktigt bra ifrån sig för att vara så pass oerfaren modell. Eller vad tycker ni? ;-)

P.S Rosa är köpt på Åhléns.




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...