Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Bröllopsfotografassistent...

... ett långt ord som också är svårt att säga!

För ett tag sedan så fick jag den stora äran och förtroendet att assistera en tjej som jag tycker är Sveriges bästa bröllopsfotograf på ett bröllop utanför Stockholm. Det var hur kul som helst och jag lärde mig massor! Natten innan hade jag mardrömmar om att jag råkade kliva på brudens långa släp och vaknade med ett ryck! Phew! Bara en dröm! Men det gick bra, inga missöden på hela dagen, tror jag... ;-)

Jag fick några tillfällen när jag kunde ta lite bilder, här är ett litet smakprov. Jag hoppas att jag får ok att visa några fler bilder från bröllopet för bröllopsparet var så fina och jag blev så nöjd med bilderna! So stay tuned!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...