Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Familjefotografering i stora gungan

En lekpark är ett perfekt ställe att fota familjer på. Barnen får leka och är nöjda och glada. I den här lekparken fanns en sådan där stor gunga som hela familjen får plats i. När jag var liten kunde jag sitta i timmar och gunga, men det var på en hård trägunga... I dom här gungorna kan man ligga... titta på molnen, drömma sig bort. Oj, det blev visst lite mycket gungsnack här! ;-) Är det någon som vet var man kan få tag på en sådan där gunga? För båda jag och min dotter vill gärna ha en sådan här att mysa i! :-)


Mysiga syrrorna...
Härliga familjen....
Och snygga mamman!

2 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

Very beautiful photos!
Have a nice day,
Yvonne

Lena sa...

Vilka underbara bilder!
"Kompisgungan" fanns förra året på ToysRus såg jag, kanske inte lika stora och av samma kvalitet som dom i lekparkerna. Köp så kommer vi och gungar med er;-)
Kommer du ihåg vad vi lekte med "snurrgungan" när vi var små? vart är alla snurrgungor idag???? Kanske var dom farliga som allt annat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...