Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Filmstjärna

När jag var liten hade jag en hel låda full med filmisar. Det var mamma och pappas filmisar som dom hade när dom var barn. Många av filmstjärnorna hade jag ingen aning om vilka de var. Men jag älskade att titta på dom, sortera dom i högar, lägga ut dom på golvet i fina raka rader. Några riktigt snygga blev uppnålade på anslagstavlan i mitt rum. Nu har jag ingen aning om var dom är, har antagligen kommit bort i någon flytt.

Någon som verkligen påminner mig om en filmstjärna från 40/50-talet är Hanna. Hon var modell för en klädkollektion som jag fotade för ett tag sedan. Jag passade på att ta några porträttbilder på henne. Och några när hon håller en av mina gamla vintagekameror.
Hanna är verkligen en klassisk skönhet!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...