Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Boka bröllopsfotograf...

Om några veckor ska jag fota mitt första bröllop för i år. Och jag längtar verkligen! Och det märks att bröllopssäsongen börjar närma sig... Den senaste veckan har jag fått tacka nej till tre stycken bröllopsfotograferingar pga av att jag är bokad just de datumen. Det känns jättetråkigt att behöva göra folk besvikna :-(

Ett tips till er som ska gifta er att boka fotograf så snart ni har bestämt datum! Jag fick några av mina bokningar för sommaren och hösten 2012 redan förra året...



1 kommentar:

honeypieLivingetc sa...

gud så läckert !!

jag är en fegis när det
gäller bröllop.. fått för mig
att om någon gång så speciellt
vid bröllop; vill kunden ha något
speciellt.. ~ & har man lite egen
stil är jag rädd att de blir besvikna!

blir sugen på att tänka om nu när
jag snubblade in här! *ler*

[min lillasyster ska gifta sig till
sommaren, ~ & då får jag öva
om inte annat ..]

.. men oj, jag kan inte komma över
hur härliga de här bilderna är!
’rockabilly’ är SÅ jäkla underbart..

kram till Dig,
~ & tack för Din kommentar om
søciety6; det var roligt att höra ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...