Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Familjefotografering med paljetter & rosetter

Hoppas ni har haft det bra i jul! Själv har jag bara latat mig och ätit praliner :-)

Den här familjen vann presentkort hos mig när jag hade utlottning för ett par månader sedan. Efter nyår har jag ytterligare en tävling, det är lite hemligt än men så mycket kan jag säga att det är inget dåligt pris...! 

Kolla in diademet med paljetter som den är lilla söta tjejen har. Den går inte av för hackor! Och klänningen och skorna är ju bara för söta. Skulle kunna passa på nyårsafton.

Har ni börjat fundera på vad ni ska ha för festblåsa på nyårsafton? Eller hur ni ska duka? Kolla in bloggen på fredag då bjuder på lite inspiration för nyårsdukningen.

Ha det bra så länge!





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...