Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Coola familjen!

Den här coola familjen från Stockholm fotade jag för några veckor sedan. Vi tog en liten promenad ute bland höstlöven och gick sedan in i studion och värmde oss. Vi hade det riktigt trevligt och avslappnat, precis så vill man gärna att alla fotograferingar är.

Jag har rätt många kunder från andra städer, som antingen åker hit bara för min skull (och glad och hedrad känner jag mig för det :-) eller så passar dom på att fota sig här när dom är i Eskilstuna och hälsar på släkten. Som coola familjen, som fått presentkort hos mig. För ni vet väl att matkasse inte är årets julklapp? Det är ju självklart presentkortet! Presentkort hos MayaLee Photography finns att köpa på Nära&Kära.










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...