Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Skogspromenad

För ett par veckor sedan, när det fortfarande fanns löv kvar på träden så fick jag följa med den här härliga familjen ut på skogspromenad. Sådana här fotograferingar är lite av en favorit hos mig. Jag gillar när familjer väljer att bli fotade hemma eller i sin närmiljö, jag tycker det blir mer avslappnat och mer visar familjen som den är. I studion blir det lätt lite stelt och ”uppställt”.

Så är det någon båttokig familj som vill att jag ska följa med på en segeltur eller att älskar att baka eller vad det nu kan vara som familjer sysslar med på fritiden så hänger jag självklart på! :-)







2 kommentarer:

Malin sa...

Ja det blir absolut bäst då, jätte fina bilder! De ser verkligen avslappnade och härliga ut!

Camilla sa...

Hej vännen, fina bilder!
Du kan gärna få komma hem till oss och delta med kameran i pepparkaksbaket nästa torsdagseftermiddag :-) Lovar att du även får en burk pepparkakor med dig hem ;-)
Kram Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...