Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Man får inte vara blyg...

om man ska vara fotograf fick jag höra när jag läste foto på gymnasiet... Så när jag såg den här tjejen bli fixad i håret på Skägg&Lockar när jag var där och fotade förberedelserna inför ett bröllop så frågade jag om jag fick ta några foton på henne. Ibland ser man människor och miljöer och vet instinktivt att det här kommer bli en så bra bild! Hennes utseende, hår, makeup, det svart/vit-rutiga golvet och det prickiga linnet andas verkligen 50-tal. Så snyggt!


3 kommentarer:

Malin sa...

Har redan kommenterat denna länk på facebook men tittade in igen och ville kommentera även här. Det är verkligen en super duper snygg bild! Har själv vid flera tillfällen velat gå fram och fråga personer jag sett om de skulle vilja ställa upp som modeller men ännu inte vågat, men ska ta mod till mig nästa gång :)

Lotta MayaLee Photography sa...

Tack Malin!
Jag tycker absolut att du ska våga fråga nästa gång!
Lycka till! :-)
/Lotta

E.Winberg sa...

Super snyggt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...