Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Valpen Vilda

Jag brukar tacka nej till att fota djur. Men den här gången gjorde jag ett undantag. För om man är så här söt valp så har jag inte hjärta att säga nej.

P.S1 Gör er inte besvär att skicka mail eller ringa för jag gör inte djurfotograferingar! Eller... Ja, om ni betalar väldigt mycket pengar så kanske jag gör ett undantag :-) Kanske! Jag lovar inte nått!

P.S2 Om ni sett den här bilden förut och tänker -”Hon fotar ju visst djur!” så är det min dotters hamster. Och på fritiden kan jag fota djur om nu uppdragsgivaren bönar och ber om att få sitt husdjur förevigat... annars alltså aldrig ;-)



2 kommentarer:

Nathalie sa...

Men jag dör så söt! Och roligt vad olika människor är. Själv tycker jag inte det kan finnas något bättre än att fota en sådan söt hund!

Anonym sa...

Sötaste hunden någonsin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...