Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Tess ♥ Robert (del 1)

Movitz, Lisbeth Salander, Baby, Russel Crowe, Lilla My... det är några av smeknamnen jag hörde på Tess & Robert när jag fotade deras bröllop. Vilket smeknamn som hör till vem får ni lista ut själva ;-) Men det gamla talesättet ”kärt barn har många namn” stämmer verkligen in på Tess & Robert. För mycket kärlek, skratt och omtanke såg jag under dagen o kvällen. Både från brudparet och deras gäster.

Och Tess & Robert är verkligen speciella, inte bara till utseendet utan också på så sätt att de är så fina både mot varandra och alla runt omkring. Jag kände mig nästan som en i familjen och fick t.o.m. ett placeringskort och fick sitta med vid bordet bland alla gästerna. Sånt gillas!

Hade riktiga svårigheter att välja ut bilder från de 12 timmarna jag fotade så här är del 1 av 2... Kanske det blir fler delar, jag vågar inte lova nått! :-)

P.S Håret fixades av Emelie på Skägg & Lockar




























7 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbara bilder Lotta!
Vackert par & grymt bra fotograf!

/Jenny

Camilla sa...

Vilket underbart bröllop och en fantastisk brud. Vädligt långt från mig själv men otroligt härligt! Dessutom har du överträffat dig själv...IGEN!
Ha en framgångsrik vecka!
Kram Camilla

Anonym sa...

Ursnyggt....
Herr T

Anonym sa...

Bilderna blev superfina så jag förstår att det var svårt att välja! Vilket vackert brudpar! Sen gillar jag ju såklart BP-bilderna ;-) Kram / B-M

Maria sa...

Verkligen fina bilder på ett brudpar som har cool stil!

Anonym sa...

Det är nog dom bästa bilderna jag någonsin sett, underbara......
Mamma

Rumour has it sa...

Fantastic photo-session and very original couple/pictures/atmoshpere!! I love it :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...