Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Skryt

“Jag blir aldrig bra på bild”. Jag vet inte hur många gånger jag har hört det. “Men då har du inte blivit fotad av mig”, brukar jag säga då :-) (lite malligt) Och majoriteten brukar bli väldigt positivt överraskade när de får se sina bilder. Det är ett av de roligaste och mest givande ögonblicken som fotograf tycker jag. När man får en kram, ett mail eller annan feedback som talar om hur mycket dom uppskattar min insats. Det är också väldigt givande att höra att man vill bli fotad av just mig och inte bara “vi vill få vårat barn fotat”.
Så där, nu har jag skrutit lite om mig själv! ;-)

Hoppas ni får en skön helg! Själv så ska jag jobba i helgen, det blir bl.a. 1-årsfotograferingar och fina gravidmagar.

Kram!

[© MayaLee Photography]

2 kommentarer:

Barbara Palmisano sa...

wonderful B&W!

Karin A sa...

Ja men visst är det så. Det är sådana kommentarer som gör "jobbet" så kul. :) Härliga och inspirerande bilder du delar med dig av!

Kram Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...