Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Bröllop i år?

Ska ni gifta er i år? Kika då gärna in på mina bröllopssidor på min hemsida. Det går bra att boka ett möte med mig innan ni bestämmer er ifall ni vill anlita mig. Ring eller maila, här hittar ni alla kontaktuppgifter. Ser fram emot att träffa er!

Våren känns onekligen långt borta men idag är det sol här och det ger hopp. Man kan ställa sig vid en södervägg och blunda, känna solens strålar och höra fågelkvittret. Och låtsas som om dom där halvmeterhöga snödrivorna inte fanns ;-)

[© MayaLee Photography]

4 kommentarer:

Yvonne - Frl. Klein sa...

Your photos are so beautiful!
Have a nice day,
Yvonne

Barbara Palmisano sa...

wonderful shot,very nice colors!

cca319 sa...

Love the red! :-)

Anonym sa...

Hej!
Underbart foto :)
Jag undrar om de vet vart klänningen kommer ifrån?

Tack på förhand, Karolina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...