Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Allt om Bröllop

Det här är annonsen som jag och Salong Skägg & Lockar har med i senaste numret av Allt om Bröllop (Nr 1, 2011). Jag designar alltid mina annonser för tidningar och reklammaterial själv, för då får jag det precis så som jag vill ha det, och så är det ju så kul också!
Tjejerna på Skägg & Lockar är verkligen superduktiga och jättetrevliga! Så om du funderar på att gifta dig så kan de göra de mest fantastiska bruduppsättningar. Dom är också väldigt duktiga på alla sorters klippning och färgning. Skägg & Lockar håller till på Köpmangatan 38 i Eskilstuna.

This is an ad for a wedding magazine here in Sweden. It is my company and a hairdresser (Salong Skägg & Lockar) who has this ad together. The girls at the hair salon is really talented, the two owners is the girls you can see in the ad.

[© MayaLee Photography]

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...