Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Längtar efter sommaren!

Sitter här framför datorn och fryser. Längtar till sommaren. Längtar efter värme. Längtar efter att få fota i motljus strax innan solen går ner. Men jag får väl tända en brasa i kaminen och dricka lite te så länge, i väntan på sommaren… Det är inte så dumt det heller!

I’m sitting here by my computer and are a bit cold. I’m longing for the summer. I’m longing for the warmth. I’m longing to take photos in backlight just before the sunset. I’ll just make a cup of tea and warm myself by the fireplace for the time being, in wait for the summer… That is not half bad either!

[© MayaLee Photography]

3 kommentarer:

Maria sa...

JAg längtar också!

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Halkade in hos dig, via Karin- så underbara bilder!! Blir säkert fler besök...

Mvh
Annelie

HRANDICA sa...

Beautiful and warm. Nice colours.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...