Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Långsamhetens lov

Förvandlingen av vardagsrummet fortsätter så sakteliga. Vi satte in en kamin i våras och äntligen är det väder för att elda i den. Det såg väldigt tomt ut ovanför kaminen och den snygga spegeln från House Doctor blev riktigt bra där på murstocken.
Det har tagit väldigt lång tid att ens kommit så här långt med inredningen. Det beror på att jag inte har velat att bara springa iväg och köpa allt nytt på IKEA. Då väntar jag hellre tills jag hittar något som jag verkligen vill ha. Ibland måste saker och ting ha sin gång… Mycket av det som finns hemma hos oss är en mix av nytt, gammalt och ärvt. Det funkar bra för oss :-)
Här och här är lite fler bilder från vardagsrummet.

A couple of months ago we installed a fireplace in the living room and finally it is time to use it. Above it we have a mirror from House Doctor. It has been a long way to come this far with the interior but that is because I don’t want to buy everything at IKEA. I rather wait until I found the decorations I really want. Some things just have to take time… A lot of stuff in our house is a mix of new, old and inherited things. That works really fine with us :-)
Here and here are some more pics from the living room.




[© MayaLee Photography]

2 kommentarer:

Maria sa...

Så mysigt!

erry sa...

Men åååh vad mysigt det ser ut hemma hos er! Älskar tapeten. Jag vill också ha ett rum med rosa/cerisa väggar! :) (men i hyresrätt är det ju tyvärr inte tillåtet, såvida man inte vill måla om allt när man flyttar igen..:()

Trevlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...