Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Spegeldörrar

Det är något speciellt med dörrar… tycker i alla fall jag. Jag kan inte låta bli att fota dörrar när jag ser dom. Jag har köpt en gammal spegeldörr som jag har ett litet projekt för. Vad det ska bli? Det får ni se när det är klart ;-)

There are something very special with doors… At least I think so. I just have to take some shoots of doors when I see them. I’ve bought an old framed door that I have a little project for. I let you see it when I’m finished ;-)



För ett tag sedan när jag var ute och fotade vitsippor upptäckte jag ett övergivet och tomt hus. Där inne fanns så fina dörrar. Bilderna kanske ser lite konstiga ut och det beror på att jag fotat igenom de gamla munblåsta fönsterglasen.

These doors have I photographed at a abandoned house in the woods. The pictures might look a bit weird but that’s because I shoot them through the old blown window glass.


[© MayaLee Photography]


"There are things known and things unknown and in between are the doors."
Jim Morrison

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...