Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Nobodies Bluesband

Nobodies Bluesband är ett band som jag har fått den stora äran att fota och designa deras första CD. Long time comin’ är titeln på skivan som dom släpper imorgon den 6 februari. Det har varit ett väldigt roligt projekt att jobba med och jag är supernöjd med den färdiga produkten! Bluessnubbarna gav mig fria tyglar och jag kunde sväva ut ordentligt! Tycker det blev riktigt coolt!

I’ve have photographed and design Nobodies Bluesband new CD. I’m very pleased with the final product and had so much fun during this project! It think it turned out the be a very cool CD design!

Framsida (CD Cover)

Baksida (Back cover)

Insida, medlemmar (Inside, members)

Insida, tacklista (Inside, thank you list)

Insida, låttitlar (Inside, song titles)

CD skiva (The CD)




[© MayaLee Photography]

4 kommentarer:

ROOM AND SERVE sa...

Klockrent! Larssa och jag är gamla grannar från arlavägen :))

Anonym sa...

Hoppas ni hade kul på releasepartyt! Kram / B-M

Jonny sa...

Söta gubbar;-)

Lilla huset på prärien sa...

Gud så fint! Vad kul att hitta hit till din blogg. Så mycket vackert!

Nu ska jag kika vidare... :)

/ Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...