Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Februari 2010

Så var det då äntligen februari!!!
Dags att byta fram framsida på kalendern… Än så länge håller jag fast vid att jag ska byta varje månad. Men så är det ju också bara månad 2... ;-)

Jag har använt mig lite av symboler som har med månaden att göra. Snöflingan behöver ju knappast någon närmare förklaring, i alla fall inte det här året när det har vräkt ner! Vågorna är Vattumannens tecken som jag är född i. Det lilla hjärtat över "i" står för Alla hjärtans dag som är den 14 februari.

Time to change the front page of the calendar. The symbols I’ve used are typical for the month. The snowflake is for all the snow we got this year in Sweden. And the waves are the Zodiac Symbol for Aquarius, the sign I am born under. The little heart over the "i" are for Valentines Day the 14th of February.


[© MayaLee Photography]

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...