Hej och välkomna till MayaLee Photography!

Mums Fillibabba

Härliga Maria Öqvist Öhman med bloggen och företaget Jag blommar har gjort den här underbara brickan. Vi fick den med posten häromdagen och den förgyller verkligen vårat kök :-)
Så här beskriver Maria sitt hantverk: “Jag arbetar med många olika material och tekniker bl.a. luffarslöjd, handgjorda kort, sömnad, måleri, egna mönster till laminerade produkter och affischer. Tycker om återbruk, glada färger och mönsterkombinationer.”

This wonderful and cool serving tray is made by Maria Öqvist Öhman. Take a look at her blog and her shop. She has so many beautiful arts and crafts items in her shop.


Dom fina krokarna har smeden Vahid Velic gjort. Han håller till i Jernberghska smedjan i Rademachersmedjorna i Eskilstuna.
The hooks are made by the blacksmith Vahid Velic. You can find him at Jernberghska smedjan in Rademachersmedjorna, Eskilstuna Sweden.


Farmors gamla mandelkvarn och en julkula från Indiska.
Grandmas old almond grinder and a Christmas tree ball from the shop Indiska.



[© MayaLee Photography]

3 kommentarer:

Ingrid - Fjeldborg sa...

Hei Lotta!
I går fikk jeg bildet mitt, tusen takk, det er så nydelig! Gleder meg til å finne riktig plass i huset, da skal jeg nok få tatt bilde av det:) Ha en riktig god jul!
- Ingrid, Fjeldborg

Tanjis sa...

Vilken härlig bricka!
Men det finaste var nog ändå krokarna, de var superfina.

Ha en glad jul.
Kram

Maria sa...

Så fina bilder! Får jag låna en och visa på min blogg och länka till dig (och så klart skriva att det är du som fotat)?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...